REGULAMIN UCZESTNIKA przestrzeni “SelfieArt”
§ 1
Informacje ogólne
- Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady obowiązujące w przestrzeni “SelfieArt”, położonej w Łodzi ul. Wólczańska 127 zwany dalej “SelfieArt”
- Podmiotem prowadzącym działalność w zakresie przestrzeni “SelfieArt” jest SelfieArt Tomasz Barański Tobiasz Zbiciak s.c. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Wólczańskiej 127 NIP: 7272856670 (adres do korespondencji:hello@selfieart.pl ), REGON: 521322588 (dalej zwany „Organizatorem”).
- W przestrzeni “SelfieArt” możliwe jest korzystanie z udostępnionych w danym czasie atrakcji
- Każda osoba wchodząca do przestrzeni “SelfieArt” (dalej zwana: „Uczestnikiem”) jest zobowiązana zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu, jak również zobowiązana jest do przestrzegania wszystkich jego postanowień, a także postanowień innych regulaminów obowiązujących w odniesieniu do poszczególnych atrakcji, jeżeli takie regulaminy istnieją.
- W związku z panującą w kraju epidemią SARS-CoV-2, Organizator wdrożył na terenie “SelfieArt” szczegółowe procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uczestników, minimalizowanie ryzyka ich zakażenia, ograniczenie liczby i intensywności kontaktów. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania powyższych procedur, a zwłaszcza zakrywania ust i nosa maseczką ochronną oraz dezynfekcji rąk W przypadku jakiegokolwiek ich naruszenia przez Uczestnika, obsługa ma prawo zabronić mu wstępu do “Selfie Art”, korzystania z atrakcji lub poprosić o opuszczenie ww. przestrzeni.
- Regulamin udostępniony jest na teren “SelfieArt” przy kasie w formie wydruku oraz na stronie internetowej www.selfieart.pl. Uczestnik ma prawo uzyskać od pracowników obsługi informację o miejscach, gdzie Regulamin jest udostępniony, a w przypadku jego braku, żądać udostępnienia treści Regulaminu.
- Każda osoba przed udaniem się do przestrzeni “SelfieArt” powinna sprawdzić aktualne informacje o godzinach i terminach otwarcia “SelfieArt”, a także o ewentualnych ograniczeniach dostępności atrakcji w dniu planowanego przyjazdu.
- Przestrzeń “SelfieArt” jest monitorowana w celu zapewnienia bezpieczeństwa jego Uczestnikom oraz mieniu zarówno przez nich wniesionemu na teren “SelfieArt”, jak i mieniu Organizatora. Urządzenia monitorujące nie zostały zainstalowane w miejscach, w których naruszałyby dobra osobiste Uczestników.
- Ze względu na wielkość przestrzeni “SelfieArt” i charakter ekspozycji, istnieją ograniczenia co do liczby zwiedzających, którzy mogą jednocześnie przebywać w obiekcie, dlatego Organizator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia wpuszczania zwiedzających w przypadku przekroczenia ich limitu.
- “SelfieArt” zastrzega sobie prawo do wyłączenia niektórych pomieszczeń wystawienniczych i elementów ekspozycji.
- Korzystanie z szatni jest bezpłatne. Nie jest ona nadzorowana. Cenne przedmioty nie powinny być w niej pozostawiane. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ich kradzież lub zniszczenie.
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są w kasie oraz na stronie www.selfieart.pl
§ 2
Osoby niepełnoletnie
- Osoby nieletnie w wieku poniżej 12 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie za zgodą i pod stałą opieką rodziców lub ich opiekunów prawnych, bądź osób wskazanych w § 3 ust. 3 Regulaminu. Personel “SelfieArt” nie jest zobowiązany do sprawowania opieki nad niepełnoletnimi.
- Rodzice i opiekunowie zobowiązani są pouczyć podopiecznych o treści niniejszego Regulaminu oraz regulaminów i zasad korzystania z poszczególnych Atrakcji, jak również o obowiązku ich przestrzegania.
- Rodzice i opiekunowie zobowiązani są do nadzoru nad zachowaniem i bezpieczeństwem podopiecznych, a także nad przestrzeganiem przez nich Regulaminu.
- Za szkody wyrządzone przez niepełnoletnich odpowiadają rodzice lub prawni opiekunowie.
§ 3
Pobyt grupy zorganizowanej
- Organizator grupy zorganizowanej oraz/lub jej opiekun zobowiązani są pouczyć podopiecznych o treści niniejszego Regulaminu oraz regulaminów i zasad korzystania z poszczególnych Atrakcji, jak również o obowiązku ich przestrzegania.
- Grupy zorganizowane muszą przebywać pod stałą opieką Organizatora lub uprawnionego opiekuna. Organizator grupy zorganizowanej oraz/lub jej opiekun zobowiązani są do nadzoru nad zachowaniem i bezpieczeństwem podopiecznych, a także nad przestrzeganiem przez nich Regulaminu.
§ 4
Zachowanie w przestrzeni “SelfieArt”
- W przestrzeni “SelfieArt” zabronione jest postępowanie zagrażające bezpieczeństwu własnemu i innych Uczestników, stwarzające zagrożenie dla ich życia lub zdrowia oraz zagrażające stanowi sanitarno – higienicznemu przestrzeni “SelfieArt”, w szczególności zabronione jest:
- wnoszenie i spożywanie wszelkiego rodzaju napojów i jedzenia w tym również gumy do żucia
- wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych, środków odurzających i innych używek,
- palenie papierosów i e-papierosów
- bieganie w przestrzeni “SelfieArt”
- wnoszenie opakowań szklanych, puszek, ostrych narzędzi, substancji zakazanych oraz innych niebezpiecznych przedmiotów,
- zaśmiecanie przestrzeni “SelfieArt”,
- niszczenie infrastruktury, urządzeń i wszelkich przedmiotów znajdującej się w przestrzeni “SelfieArt”,
- wprowadzania zwierząt poza wyznaczonymi w tym celu godzinami, właściciele ponoszą odpowiedzialność za szkody lub zabrudzenia spowodowane przez zwierzę.
- zakłócanie porządku i przeszkadzanie innym Uczestnikom,
- przebywania w miejscach lub pomieszczeniach, które nie są przeznaczone dla Uczestników, w szczególności w miejscach, w których istnieją elementy konstrukcyjne lub instalacje zapewniające funkcjonowanie “Selfie Art”, a także pomieszczeń gospodarczych, biur, magazynów itp.,
- umieszczanie na budynkach, urządzeniach, drogach lub ogrodzeniach napisów, plakatów, reklam lub ogłoszeń – bez pisemnej zgody Organizatora,
- wnoszenie lub posiadanie: broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów łatwopalnych oraz innych przedmiotów mogących spowodować zagrożenia dla życia lub zdrowia osób przebywających na terenie “SelfieArt”.
- Obowiązuje całkowity zakaz korzystania z przestrzeni “SelfieArt” przez osoby, które spożywały alkohol lub inne środki odurzające. Obsługa ma prawo zabronić wstępu do “SelfieArt” i korzystania z atrakcji osobom, u których istnieje podejrzenie przebywania pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- W czasie panujących, niekorzystnych warunków atmosferycznych (śnieg, deszcz) prosimy o zmianę obuwia przed wejściem do atrakcji.
- Obowiązuje zakaz stawania na huśtawce oraz stukania nią o ściany
- W sytuacji zaistnienia wypadku w przestrzeni “SelfieArt”, wystąpienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu, zdrowiu lub życiu, każdy z Uczestników będący świadkiem powyższego, zobowiązany jest natychmiast powiadomić personel.
- Nagrywanie filmów oraz robienie zdjęć przez Uczestników dozwolone jest wyłącznie w celach prywatnych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie dóbr osobistych osób trzecich przez Uczestników, m.in. poprzez upublicznienie wizerunku osób trzecich bez ich zgody.
- W przestrzeni “SelfieArt” wykonywanie wszelkiego rodzaju sesji komercyjnych czy jakiekolwiek lokowanie produktu jest odpłatne i wymaga osobnej zgody Organizatora.
- Uczestnicy zobowiązani są do zachowania czystości w przestrzeni “SelfieArt”
- Zabrania się wynoszenia poza przestrzeń “SelfieArt” jakichkolwiek przedmiotów należących do Organizatora.
- Zabrania się jakichkolwiek zachowań dyskryminujących pozostałych Uczestników (m.in. rasizm, antysemityzm, ksenofiobia czy homofobia),
- W przestrzeń “SelfieArt” zabronione jest latanie dronem.
§ 5
Bilety wstępu do przestrzeni “SelfieArt”
- Prawo wstępu do przestrzeni “SelfieArt” mają osoby, które posiadają ważny bilet (zwany dalej „biletem”).
- Rodzaje biletów i ich ceny, a także krąg osób uprawnionych do korzystania z poszczególnych rodzajów biletów określa cennik, publikowany na stronie www.selfieart.pl oraz udostępniony przy kasie przy wejściu do “SelfieArt” (zwany dalej „Cennikiem”).
- Bilet umożliwia wstęp do przestrzeni “Selfie Art” w dniu i godzinie oznaczonych na bilecie. Jeżeli dzień wstępu nie jest oznaczony na bilecie, wstęp do “SelfieArt” możliwy jest w wybranym dniu w okresie ważności biletu, wskazanym na bilecie wstępu.
- Bilet upoważnia do jednorazowego wejścia do przestrzeni “Selfie Art” i korzystania z atrakcji w zakresie i czasie określonym w Cenniku.
- Możliwość nabycia biletu zniżkowego uregulowana jest w Cenniku.
- Zakup biletu zniżkowego związanego z określonym wiekiem uwarunkowany jest uprzednim okazaniem w niezbędnym zakresie dokumentu potwierdzającego wiek Uczestnika, przy czym warunek związany z wiekiem musi być spełniony w dniu wejścia do “SelfieArt”.
- Opłata za bilet pobierana jest z góry.
- Bilet można zakupić w kasie “SelfieArt” lub poprzez stronę www.selfieart.pl. W kasie “SelfieArt” można dokonać płatności gotówką w polskich złotych i kartą – informacje o akceptowanych typach kart dostępne są w kasie i na stronie internetowej “SelfieArt”
- Po zakupieniu biletu i wejściu na teren “SelfieArt”, jego opuszczenie zostaje uznane za koniec korzystania z atrakcji. Ponowne wejście na teren Organizatora jest możliwe jedynie po zakupieniu nowego biletu. W uzasadnionych i wyjątkowych przypadkach można dokonać odstępstwa od tej zasady, ale jedynie po uzyskaniu stosownej zgody Organizatora.
- Nie ma możliwości zwrotu zakupionego biletu “on line” zgodnie z art. 38 ust. Prawa Konsumenta. Jest możliwość zmiany daty wstępu, jednak nie później niż 5 dni roboczych przed datą planowanej wizyty.
- Kupując bilet do “SelfieArt” oraz bilet na wydarzenie specjalne akceptujesz możliwość wykorzystania swojego wizerunku przez Organizatora (zgoda ta dotyczy udostępniania wizerunku na stronie www.selfieart.pl, w social mediach atrakcji oraz komunikacji wewnętrznej). Jeżeli właściciel biletu nie wyraża powyższej zgody, musi przy zakupie biletu poinformować o tym fakcie personel obiektu.
- Personel “SelfieArt” może odmówić sprzedaży biletu osobie, która nie spełnia obiektywnych warunków przewidzianych w Regulaminie (osoba pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, zachowująca się agresywnie)
- Cena podana w momencie zakupu jest ostateczna.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- “SelfieArt” wystawia faktury VAT zgodnie z terminami i warunkami określonymi przez obowiązujące przepisy prawa. “SelfieArt” jest upoważnione do wystawiania faktur elektronicznych i przesyłania ich w formie plików PDF na adres e-mail Nabywcy. Faktury VAT mogą być wystawiane wyłącznie na nazwisko osoby, która dokonała zakupu.
- W przypadku zamknięcia “SelfieArt” z przyczyn niezależnych (katastrofy, kataklizmy, ataki terrorystyczne, żałoba narodowa itp.) płatności dokonywane gotówką i kartą są zwracane w kasie “SelfieArt”.
§ 6
Zasady odpowiedzialności na terenie “SelfieArt”
- Rzeczy pozostawione lub zagubione na terenie “SelfieArt” zostaną przechowane przez okres 1 tygodnia w wyznaczonym miejscu. W przypadku, gdy w ww. terminie właściciel rzeczy nie zgłosi się po jej odbiór, rzecz przepada.
- Osoby, które dokonały zniszczenia lub uszkodzenia infrastruktury, urządzeń lub jakichkolwiek przedmiotów znajdujących się na terenie “SelfieArt”, mienia osób trzecich ponoszą z tego tytułu odpowiedzialność na zasadach ogólnych.
- Personel “SelfieArt” jest uprawniony do wyproszenia z terenu “SelfieArt” Uczestnika, który:
- nie posiada ważnego biletu;
- postępuje wbrew postanowieniom niniejszego Regulaminu pomimo uprzedniego upomnienia;
- pomimo uprzedniego upomnienia postępuję niezgodnie z poleceniami, instrukcjami czy zarządzeniami personelu “SelfieArt” mającymi na celu zachowanie porządku i bezpieczeństwa.
- Pracownik “SelfieArt” ma prawo ująć osobę, która stwarza bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, do czasu przyjazdu Policji na miejsce zdarzenia.
- W przypadku uzasadnionego wyproszenia Uczestnika z terenu “SelfieArt” na podstawie punktów regulaminu [wskazać], Uczestnikowi nie przysługują roszczenia o zwrot w całości lub części opłaty za bilet wstępu. Uczestnik może złożyć reklamację na zasadach określonych w Regulaminie.
- Za uszkodzenie, zniszczenie lub kradzież elementów dekoracyjnych obowiązuje kara w wysokości 500 zł
§ 7
Reklamacje
- Reklamacje prosimy zgłaszać obsłudze “SelfieArt” lub drogą elektroniczną na adres: hello@selfieart.pl Informujemy, iż formularz reklamacyjny, za pośrednictwem którego można zgłosić reklamację, jest dostępny w kasie. Celem prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, zwracamy się o:
- przedstawienie dowodu potwierdzającego zakup biletu,
- dane niezbędne do rozpatrzenia reklamacji w tym imię nazwisko, adres email lub numer telefonu osoby składającej reklamację,
- zwięzły opis i uzasadnienie powodu reklamacji.
- Informacja o rozpatrzeniu reklamacji dotyczącej przedmiotu biletu do “SelfieArt” zostanie przekazana reklamującemu w formie pisemnej lub elektronicznej (wiadomość e-mail) na wskazany przez reklamującego dane kontaktowe w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora.
- “SelfieArt” nie ponosi odpowiedzialności za reklamacje przesłane pocztą elektroniczną, które zostały przefiltrowane przez system antyspamowy “SelfieArt”.
- Decyzja “Selfie Art” dotycząca reklamacji jest ostateczna. Nie narusza to ustawowych uprawnień Zwiedzającego wynikających z Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 683).
Postanowienia końcowe
- Treść tego dokumentu można w każdej chwili wydrukować, zapisać na urządzeniu lub pobrać ze strony internetowej www.selfieart.pl
- W przypadku sporu związanego z umową sprzedaży, strony będą dążyć do polubownego rozwiązania problemu.
- Każdy Uczestnik ma prawo do korzystania z pozasądowych metod rozpatrywania skarg i roszczeń. Uczestnik może skorzystać z mediacji. Listy regularnych mediatorów i istniejących centrów mediacyjnych są dostarczane i udostępniane przez szefów odpowiednich sądów rejonowych.
- “SelfieART” zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
- Regulamin wszedł w życie z dniem 18.03.2022 r.
Dziękujemy za przestrzeganie Regulaminu